Tono Tamtam februari 2024

jaargang 23, nr. 1 (uitgave 220)

Prof. dr. Freek Vonk die onze vrijwilligers een hart onder de riem steekt, onze eigen Sterre Stroom (M. Pool) op de digitale abri's op alle grote treinstation van Nederland, een (korte) wachtlijst voor de welpen, verslagen van de speltakken en nieuws uit de besturen. Veel nieuws in deze eerste Tono Tamtam van 2024.

Lees de Tono Tamtam van februari 2024

Een artikel uit deze tamtam

Freek Vonk bedankt alle scouting-vrijwilligers

De Scouting Tono-groep is trots op al haar vrijwilligers. En dat zijn wij niet alleen. Prof. dr. Freek Vonk, chief-scout van Scouting Nederland is dat ook.

In een filmpje dat op de nationale vrijwilligersdag is rondgestuurd naar alle vrijwilligers heeft hij ze een groot hart onder de riem gestoken en nog eens benadrukt hoe belangrijk alle vrijwilligers zijn om te zorgen dat alle jeugdleden elke week op avontuur kunnen, persoonlijk kunnen groeien, nieuwe dingen mee kunnen maken en op een leuke en veilige manier uitdagingen aan kunnen gaan.

Wij sluiten
ons aan bij Freek: ontzettend bedankt! Wie het hele filmpje wil kijken gaat naar onze website Freek Vonk bedankt Scouting vrijwilligers.