Zelf bestanden plaatsen met behulp van upload

Iedereen met een gebruikersnaam en een wachtwoord kan bestanden bijplaatsen in het afgesloten gedeelte van de Scouting Tono-groep.

Ga naar de directory in het archief waar je een bestand bij wilt plaatsen. Onder aan deze pagina staat het kopje 'zelf bestanden plaatsen'. Hieronder staan twee regels en een 'Browse' knop. Je kunt maximaal twee bestanden per keer bijplaatsen.
Gebruik de 'browse' knop om het bestand op te selecteren dat je in deze directory wilt plaatsen. Klik hierna op de 'Bestanden toevoegen' knop. Afhankelijk van de groote van de bestand(en) moet je even wachten. Hierna krijg je de directory te zien met de bijgeplaatste bestanden.

Zelf bestanden toevoegen

Mogelijkheden en beperkingen

Het is alleen mogelijk om tekstbestanden (.doc, .pdf, .wpd en .txt) en afbeeldingen te plaatsen. Uitvoerbare programma's zoals .exe-bestanden kunnen niet bijgeplaatst worden. Heb je een bestandstype dat wordt geweigerd maar waarvan jij denkt dat het type wel toegestaan zou moeten zijn, neem dan contact op met de Webmaster@Scoutingtono.nl. Mogelijk kan het type dan toegevoegd worden aan de lijst toegestane types.
De maximale afmetingen van het toe te voegen bestand is 1 MB.

Beveiligd met een wachtwoord. Naar het Digitale Archief >>
Beveiligd met een wachtwoord. Naar de afgeschermde downloadsectie >>