Onze #scoutingheld op abri's

Op 7 december is het Nationale Vrijwilligersdag. Om alle 41.562 #scoutinghelden van Nederland onder de aandacht te brengen en te bedanken liet Scouting Nederland drie dagen lang op de grootste station 6 verschillende scoutingvrijwilligers zien. Onze eigen Sterre Stroom (Monica Pool) werd hierdoor getoond op de digitale abri's op de perrons.

#Scoutinghelden

Bijna dagelijks zijn de vrijwilligers van Scouting Nederland in de weer om kinderen en jongeren een fantastische ervaring te geven en daarmee bij te dragen aan hun ontwikkeling. Ook de vrijwilligers van de Scouting Tono-groep zijn wekelijks of zelfs bijna dagelijks bezig om het Spel van Scouting zo goed mogelijk te laten spelen. De Scouting Tono-groep is dan ook beretrots op deze groep fantastische vrijwilligers.

Abri's

Ook Scouting Nederland is meer dan trots op al die vrijwilligers. Om ze te bedanken, extra in het zonnetje te zetten en iedereen te attenderen op deze fantastische groep mensen liet Scouting Nederland op de stations Amsterdam CS, Assen, Breda, Eindhoven CS, Roermond, Rotterdam CS, Utrecht CS en Zwolle van 4 t/m 7 december (Nationale Scoutingdag) zes verschillende #scoutinghelden zien. Hiertussen zat ook onze eigen Sterre Stroom (Monica Pool).

Scouting Nederland laat #scoutinghelden zien op de abri's

Geheel rechts Sterre Stroom (Monica Pool) van de Scouting Tono-groep in heel Nederland op de digitale abri's op de perrons