Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

Na een avontuurlijk, succesvol en uitdagend 2021 wensen de vrijwilligers van de Scouting Tono-groep iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Vanaf zaterdag 15 januari 2022 houdt de Scouting Tono-groep weer opkomsten voor haar leden.

Kerstkaart

Begin 2021 leek alles nog tegen te zitten: scoutingopkomsten waren niet mogelijk vanwege Corona en online elkaar ontmoeten via Zoom was uitdagend voor de leiding. Vanaf februari mochten er weer wel opkomsten gehouden worden. En dat hebben we geweten: niet alleen de eigen leden waren weer dolenthousiast, er kwamen ook vrijwel elke week meer kinderen bij.

Hierdoor heeft de Scouting Tono-groep -voor zover bekend- de grootste groei ooit meegemaakt en heeft nu het hoogste ledenaantal uit haar geschiedenis. Tenminste, voor zover bekend: de ledeninformatie van voor 1976 is verloren gegaan.

Bedankt

Er zijn vele, vele mensen die dit succes mogelijk hebben gemaakt. En nog belangrijker dan de groei, zijn er heel veel mensen die -direct of indirect- hebben gezorgd dat onze leden elke week dat fantastische Spel van Scouting kunnen spelen. Bedankt aan hen, en de beste wensen voor iedereen die de Scouting Tono-groep een warm hart toedraagt. We hopen in 2022 ook weer op u te kunnen rekenen.

Vakantie

Momenteel houdt de Scouting Tono-groep vakantie. Op zaterdag 15 januari 2022 beginnen de opkomsten weer. Ook geïntresseert? Geef je op en kom drie weken lang mee doen.