Tono Tamtam juni 2023

jaargang 22, nr. 6 (uitgave 214)

Veel nieuws uit de speltakken en plek bij de bevers, vooral voor meiden, de Regionale Scouting Wedstrijden, Scouts OnLine (SOL), verkiezing secretaris stichtingsbestuur en het informatie over contante betalingen bij kampen of weekenden

Lees de Tono Tamtam van juni 2023

Een artikel uit deze tamtam

Plek bij de bevers

Na de zomervakantie gaat er waarschijnlijk een aardig aantal bevers overvliegen naar de welpen. Dat betekent dat er weer plek is bij de Huppelveldkolonie. Zo kan iedereen tussen de 4 en 7 jaar elke zaterdag avonturen beleven en ongemerkt nog heel wat opsteken.

We hebben dus plek voor ieder kind. Wel merken we dat er toevallig nu nét even wat meer jongens zijn. We nodigen dus ook specifiek alle zusjes, nichtjes, buurmeisjes en alle andere avontuurlijke meiden uit om te komen kijken bij de bevers. Dat kan ook nu al. Meld uw kind aan, geef het door aan uw buren, familie of bekenden. Iedereen kan dan drie weken -geheel vrijblijvend- kennis komen maken met de bevers.

Lekker meedoen, zo zie je het beste hoe leuk de wereld van de bevers wel is.