Scouitng? Da's leuk!

Kom nog voor de zomervakantie kijken bij de Scouting Tono-groep

Nog voor de zomervakantie komen kijken bij de Scouting Tono-groep? Brand of geen brand, de Scouting Tono-groep blijft de leukste scoutinggroep van Schiedam.

Tot aan de zomer kan je elke week, vrijblijvend, komen kijken bij de Scouting Tono-groep. Loop gerust binnen, of mail eerst even naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bevers: meisjes en jongens van 4 tot 7 jaar: zaterdagmiddag 12:30-14:30 uur
Welpen: meisjes en jongens van 7 tot 11 jaar: zaterdagochtend 10:00 - 12:00 uur
Scouts: meisjes en jongens van 11 tot 14 jaar: zaterdagochtend 10:00 - 12:00 uur
Explorers: meisjes en jongens van 14 tot 18 jaar: zaterdagmiddag 14:30 - 16:30 uur

Ook avonturen beleven?

Avonturen beleven, samen met je vriendjes en vriendinnen, samenwerken, uitdagingen aangaan en heel veel leuke dingen doen, dat is Scouting!

Elke week avontuur bij de Scouting Tono-groep. Kom jij ook?

Waar

De opkomsten van de Scouting Tono-groep vinden plaats bij de voormalige Boerderij Landvreugd: op het terrein van de voormalige herenboerderij Landvreugd. Hier hebben de Bevers voldoende ruimte om te spelen.

Aanmelden

Je kunt tijdens een van de opkomsten zo naar binnen lopen. Aanmelden is niet nodig! Maar als je toch een emailtje stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. sturen wij een dag tevoren nog even een herinnerings-email. Handig toch? En weten onze vrijwilligers op hoeveel kinderen we kunnen rekenen*.

* = Wij gaan zuinig met uw gegevens op, staan ze niet af, gaan niet spammen en verwijderen uw mailadres als uw kind niet komt.