Scouting voor 4+

Ben je een meisje of jongen tussen de 4 en de 7 jaar oud? Kom spelen bij de Bevers van de Scouting Tono-groep. Vanaf 14 januari 2017 zijn er weer leuke opkomsten van 14:00 tot 16:00 uur in ons gebouw aan de Sweelincksingel 7 in Schiedam.

Scouting noemt kinderen van 4 tot 7 jaar: Bevers. Onze speltak bestaat uit meisjes en jongens en zij zijn de jongste leden van de enorme Scoutingfamilie.

Wat?

Bevers spelen in Hotsjietonia, het dorp waar Stuiter en zijn vriendjes wonen. In deze fantasiewereld leven onder andere: Steven Stroom, Bas Bos en Fleur Kleur.

Waar en Wanneer?

De opkomsten van de Bevers vinden plaats om de week op zaterdag van 14:00 tot 16:00 uur. In ons Scoutinggebouw «'t Koetshuis» in Schiedam. Dit is op het terrein van de voormalige herenboerderij Landvreugd. Hier hebben de Bevers voldoende ruimte om te spelen.

Vrijblijvend kennismaken

Elke opkomst kan je zomaar meedoen. Tussen 14:00 en 16:00 uur komen de Bevers Bij elkaar. Kom langs en doe lekker mee! Ouders mogen gerust meekijken of zelfs meedoen. En het mooiste is: het is gratis en vrijblijvend!

Aanmelden

Je kunt tijdens een van de opkomsten zo naar binnen lopen. Aanmelden is niet nodig! Maar als je toch een emailtje stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. sturen wij een dag tevoren nog even een herinnerings-email. Handig toch? En weten onze vrijwilligers op hoeveel kinderen we kunnen rekenen*.

* = Wij gaan zuinig met uw gegevens op, staan ze niet af, gaan niet spammen en verwijderen uw mailadres als uw kind niet komt.

Wie, wat, waar?

• Alle meisjes en jongens van 4 tot 7 jaar én hun ouders/verzorgers
  • van 14:00 uur tot 16:00 uur
  • Groepshuis Scouting Tono-groep, Sweelincksingel 7, Schiedam
  • Gratis en geheel vrijblijvend

Wil je van te voren vast wat meer weten? Kijk dan even bij:
de activiteitenkalender
Nog vragen? Kijk even bij kennismaken voor de juiste contactgegevens.